Logo Bitcoina

Logo Bitcoina
Spokojnie, to tylko wizualizacja nieistniejących Bitcoinów

czwartek, 11 grudnia 2014

Bill Gates o Bitcoinie. Co powiedział?

Nie od dzisiaj wiadomo, że nic tak nie działa na ludzi jak autorytet... Nasze społeczeństwo chyba po prostu musi zostać przez kogoś popchnięte do zrobienia czegoś, na co normalnie prawdopodobnie nie mielibyśmy odwagi. Piszę tutaj o tym nie przypadkowo, bo o Bitcoinie, który jest tematem głównym mojego bloga w jednym z wywiadów wypowiedział się ostatnio Bill Gates. Myślę, że postaci założyciela Microsoftu nie trzeba przestawiać, chociaż muszę przyznać, że większe zainteresowanie (także pewnie „dzięki” przedwczesnej śmierci) budzi dzisiaj były szef Apple – czyli Steve Jobs. W ogóle ostatnio natrafiłem w sieci na bardzo ciekawy materiał dotyczący porównania obu panów i ich osiągnięć. Zainteresowanych odsyłam pod ten link. Teza jest odważna, że za jakiś czas to o Jobsie nikt nie będzie pamiętał... Zresztą – przeczytajcie sami.

A teraz do rzeczy, do rzeczy. Tak jak już wspomniałem ostatnio Bill Gates wypowiedział się na temat Bitcoina i mam nadzieję, że to zachęci Was do inwestowania w tą kryptowalutę.


Gates wyznał, że jest wręcz zafascynowany tą technologią, bo jak sam mówi - pieniądz może być tani i pokazuje to właśnie przykład wirtualnego Bitcoina. Zauważa też, że jeżeli mamy do czynienia z dużymi transakcjami (a takie pewnie szef Microsoftu robi codziennie, albo przynajmniej raz na tydzień), to płatność Bitcoinem jest po prostu wygodniejsza. Odrzucił też zarzuty, jakoby Bitcoin mógł być używany przez terrorystów albo przestępców chcących prać brudne pieniądze. Stwierdził, że po prostu na tym wirtualnym pieniądzu trzeba by oprzeć system, który będzie sprawnie działał... Jesteście ciekawi całego wywiadu? Odsyłam Was albo na stronę "Bloomberga", albo na polski portal, którego link znajdziecie tutaj.

#billgates #stevejobs #bitcoin #bloomberg #wywiad #interview #microsoft 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz