Logo Bitcoina

Logo Bitcoina
Spokojnie, to tylko wizualizacja nieistniejących Bitcoinów

niedziela, 12 kwietnia 2015

Polskie Stowarzyszenie Bitcoin

Ostatnio trafiłem w internecie na stronę Polskiego Stowarzyszenia Bitcoina... Zaciekawiło mnie to, że znalazła się grupa ludzi, która założyła własne stowarzyszenie! Jak czytam na ich witrynie - głównym założeniem jest między innymi uświadamianie ludziom, jak łatwe jest korzystanie z tej kryptowaluty, co nam to daje (a przypomnę, że dzięki temu łatwo uniezależnić się od wszelkiego rodzaju pośredników), no i jeszcze jedna misja z ogólnego hasła "świadomość" brzmi, że stowarzyszenie, chce promować walutę i pracować nad jej pozytywnym wizerunkiem, co ostatnio staje się coraz bardziej kłopotliwe i po prostu trudne...

Oprócz świadomości, ludzie z tego stowarzyszenia mają też wizję rozwoju Bitcoina (tutaj naprawdę nie wiem, w jaki sposób chcą to osiągnąć...), ale za to podoba mi się misja oficjalnego występowania przeciwko nieporozumieniom, które jak wiadomo często się pojawiają czy to w mediach czy po prostu w tak zwanej poczcie pantoflowej...

Wiecie, że istnieje Polskie Stowarzyszenie Bitcoin?


Wszystko wygląda ciekawie, ale niestety - niepokoją mnie dwa fakty. Pierwszy jest taki, że dopiero teraz ja wpadłem na tę stronę, a przecież interesuję się Bitcoinem od ponad roku i nie wiedziałem, że istnieje takie stowarzysznenie, a druga rzecz, która mnie niepokoi to fakt, że strony na Facebooku nie polubił jeszcze nawet tysiąc osób... Prawda jest taka, że jeżeli coś w internecie nie dzieje się lawinowo - to już nigdy nie będzie się działo i po prostu umrze. I nie mówię tutaj o Stowarzyszenia Polskiego Bitcona, ale niestety raczej o samym Bitcoinie, do którego im "dalej w las" tym bardziej się zamiast przekonywać - odprzekonywowuje - jeżeli w ogóle w języku polskim istnieje takie określenie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz